dilluns, 3 de gener del 2011

Pictures and more










Això és un petit resum fins ara: a dalt de tot amb els amics de l'International Center of NY i sopant amb ells en un restaurant de cuina de Malasia collonut, la foto petitona és del dia d'Acció de Gràcies -25 de novembre- a casa de l'Hermano Jaime - ja us parlaré un altre dia de La Hermandad - , després ve una foto a la pista de gel de Bryant Park al cor de Manhattan -però els meus peus no estàn dins la pista-, la següent és d'un local de Queens fumant shisha o Hookah com li vlogueu dir. Unes fotos maques de Brooklyn Heights on m'hi vaig estar les primeres tres setmanes, Stevie la meva companya de pis en aquella època i el whiskazo que ens vem fotre els meus amics Kelly  i Sean el dia abans  que em traslladés al meu actual apartament a Astoria-Queens- on hi ha més grecs que a Grècia i des d'on escric ara mateix aquestes línies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada